Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Linda Ljung - 18 januari 2015 12:39

Glöm ALLT du hittills vetat om vampyrer, klaner, Sabbaten,
Camarillan etc och återupptäck den underbara mystiken i World
of Darkness i en unik lajvupplevelse där varje handling har en
konsekvens och de vanliga reglerna INTE gäller! Tänk
"Diktaturen" goes WoD så har du en bild av hur vi önskar bygga
spelet.


Du vaknar upp i ett stort rum med en massa andra personer som
ser precis lika bortkomna ut som du själv. Du känner INGEN.
Ingen vet något om varför ni är här, vad som har hänt och
reaktionerna är många och olika. Somliga är rädda, andra är
arga, vissa är likgiltiga och det enda ni har gemensamt är
just er totala okunskap om VARFÖR detta händer. VEM har satt
mig här? Varför just JAG? VAD exakt är det som händer? VAD har
hänt? Varför känner jag mig konstig, inte helt som mig själv
men ändå som mig själv?

Det liv ni levde fram till denna dag är allt ni har kvar, det
är det enda ni har med er från "då".


To be continued...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards