Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Linda Ljung - 14 januari 2015 15:26

GENOMBROTT! Ett personligt sådant! Dels att jag klarade av att hantera en ångestattack UTAN lugnande, samt att jag fixade att stanna kvar på jobbet EFTER attacken, MEN ännu större är att jag faktiskt klarade av att lämna fram lappen till min psykolog, han fick läsa min jättelånga facebook-status OCH vi har gått igenom hela symptomlistan för bipolaritet och jag hade gissat rätt i att det är vad jag "lider av". (OM jag nu förstått rätt). Men jag vågade! Och jag kunde prata om det! Jag vågade! Fan alltså, idag är jag riktigt jävla stolt över mig själv!


Nästa steg nu är att jag ska göra en tidslinje, eller iaf försöka att göra en tidslinje, över mina olika perioder. Inte helt lätt för alla mina beteenden är ju typ normala, iaf för mig. Min verklighet är ju min verklighet alltid oavsett hur andra uppfattar den. Men skam den som ger sig, det här SKA GÅ jävlar i det!


Nej, rensa kattlådan och spela hög musik för att fira mitt personliga genombrott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards