Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Linda Ljung - 20 februari 2015 15:50

Tydligen har ett bageri i Oxie gjort valet att kalla sin lite mindre semla för "tjejsemla" och GENAST är dom militanta "feministerna" framme och ska tycka till om att "det är förtryck mot tjejer". NEJ, det är det inte, det är ett namn på ett fucking bakverk! Om det är någon som förtrycker så är det jävlar ta mig feministerna, för ALLT ska vara könsneutralt idag, och GUD NÅDE den som inte håller med!

Jag personligen SKÄMS över att vara kvinna, ja ni läser rätt, jag SKÄMS när feminister idag öppnar truten för det dom "slåss för" är rent ut sagt bara SKITLÖJLIGT. Feminism förr: "Vi kämpar för rösträtt!" Och med all rätt, jag är helt klart FÖR jämställdhet, men helt ärligt, det finns fysiologiska skillnader mellan könen, kvinnor och män ÄR inte hundra procent jämställda av naturen.

Feminism nu: "Jag tycker att kvinnor ska få visa tuttarna på badhus" Varför? Om ni tittar på en manlig kropp och en kvinnlig kropp, ser dom då likadana ut? Nej, det gör dom inte. Män HAR inte en fyllig byst (om dom inte har moobs) men däremot de flesta kvinnor har det. Varför? Ja den som det visste då vi är det enda djur som ALLTID har fylliga tuttar oavsett vi ammar eller inte. "Normala" djurs bröst blir fylliga enbart när djuret ammar, sedan återgår brösten till att bli mindre. Varför människors bröst inte gör det? Fan vet jag, det är biologi, och biologi kan man, vad jag vet, inte kämpa emot så varför VARFÖR försöker ni?


Blir så sanslöst jävla TRÖTT!

Presentation


Once upon a time I was sweet and innocent... Then shit happened.

Now I'm just like a nice drink: bittersweet, with a hint of acidity, and with one hell of a punch!

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards