Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Linda Ljung - 6 mars 2015 18:54

Och ner som en kanonkula... FAN vad jag hatar dessa jävla svängningarna! Dagen började bra, jag mådde faktiskt bra, men nu? Nu önskar jag att klockan blev mycket nog att lägga mig redan.. Nej, det fåtal planer jag typ hade för dagen ställer jag härmed in, jag kommer INTE att vara kontaktbar så det är inte lönt att ens försöka ringa mig, för jag orkar inte. Jag vill inte ha med människor att göra så bara låt mig vara. Nej det är ingen som varit dum vid mig, jag har bara tappat all jävla lust till något. Så nu vet resten av världen om det också. Återigen, leave me the FUCK alone, att få samtal, meddelanden eller sms när jag är i det här tillståndet gör verkligen bara att jag drar mig undan ännu mer, känner mer avsmak för ALLT som har med mänsklighet att göra och gör mig bara så in i helvetes avigt inställd till allt och alla. Nej, jag tänker inte göra något dumt, jag behöver bara "ladda om".

Av Linda Ljung - 6 mars 2015 12:35

På helt eget bevåg har jag nu spenderat nästan en timme i badrummet, och sorterat ut i badrumsskåpet, skrubbat ALLA ytor i skåpet med en gammal tandborste, slängt en jävla massa skit som bara samlat damm och organiserat saker fint! Förra året hade det känts som en omöjlig uppgift, tänk ändå vad tre månader kan göra för ens mående... För idag, just idag, mår jag nog faktiskt jävligt bra! Åter till städningen nu, PING!

Ovido - Quiz & Flashcards